Vezetői kommunikáció
Beszélni megtanultunk, azonban kommunikálni nem. Hányszor látunk hatalmas meggyőző erővel rendelkező (mégis üres szavú vagy tévútra vívő) vezetőket, akik után vakon is megyünk. S hányan vannak, akik bár óriási tudással rendelkeznek, mégsem tudják a gondolataikat eredményesen átadni, a konfliktusokat megelőzni, kezelni vagy akár egy tárgyaláson jó eredményt elérni. Vannak, akik sokat beszélnek, és vannak, akik keveset. Vannak, akik higgadtak, és vannak, akik napokig nem alszanak egy megbeszélés, előadás előtt, vagy esetleg beszéd közben nem tudják, mit kezdjenek a testükkel, a hangjukkal, a szavaikkal.
Várlak, ha fontos számodra, hogy
– valóban megmutasd, ami Benned van
– megbeszélésen, tárgyaláson, előadáson helyt állj
– a gondolataidat fókuszáltan add át
– tudj jól kérdezni, hiszen aki kérdez, az irányít
– konfliktust hatékonyan tudj kezelni
– magaddal ragadd a hallgatóságod
– előadásod élvezetes és emlékezetes legyen
– a szavaid és a testbeszéded összhangban legyenek
– inspirálj másokat, ezzel téve őket elkötelezett támogatóiddá.
A folyamat segítségével magabiztos és karizmatikus előadóvá válhatsz, aki könnyedén áll helyt a váratlan helyzetekben. Olyanná, aki a szívével tud szólni. Aki önazonosan tud kapcsolódni a hallgatósággal, és hitelesen, hatékonyan át tudja adni azt, ami benne van.
Ha rám bíznád a karizmád, várom jelentkezésed: denesevi@denesevi.hu
A változáshoz Rád van szükség.